Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Tim Holtz. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Tim Holtz. Mostrar tots els missatges

dilluns, 5 de març del 2018

50 primaveres...

Avui una postal per felicitar a algú molt especial i que fa un número molt rodó. Un pot pensar que 50 són molts anys i vist així ho pot semblar però els anys no estan en el número sinó en la persona que els fa..

Aquests 50 he de dir que els porta molt ben posats i ningú diria que els té.


És una postal molt senzilla però feta amb molt d'amor. He fet servir segells, troquels i per fer els números he fet servir l' "Alphabet Punch Board de We R Memory Keepers ".



Aquests segells de cautxú "Bird Crazy de Tim Holtz" em tornen boja, la veritat és que tot el que acostuma a fer el Tim Holtz m'agrada molt.
Com s'aprecia solament vaig pintar el bec i l'ala ho vaig fer per que ressaltés l'ocell en sí.


Per altra banda la maquineta de We R Memory Keepers està força bé, però s'ha de tenir molta pràctica o al menys és el que a mi em sembla per que els números et surtin bé.


Senzilla però el resultat m'ha agradat molt i a la persona que anava dirigida també i això és l'important.




Espero us agradi!

dimarts, 8 d’agost del 2017

Llibreta lettering

Feia temps que buscava una llibreta per poder-me iniciar en el lettering i per fi en vaig trobar una on les seves pàgines eren d'alt gramatge i era ratllada tal i com jo la volia.

Ara l'havia de posar al meu gust, i per fer-ho la vaig desmuntar completament, era una llibreta que anava grapada i això no m'agradava així que vaig decidir que la faria cosida. 

Vaig escollir un paper de piquets blaus amb fons blau, d'scrap d'alt gramatge per poder fer les tapes. Després de tenir-ho tallat, vaig cosir la llibreta aprofitant els forats que ja hi havia amb fil de coto blanc. 

Una vegada fet havia de pensar en com decorar-la.... i per fer-ho vaig fer servir la tècnica del Mix media i m'ho he passat pipa. Poder fer servir diferents tècniques en un espai tant reduït ha sigut tot un repte però el resultat m'agrada força.

Primer vaig posar una sanefa amb un to blau fort, després vaig fer servir un stencil d'engranatges i números amb pasta de textura de color rosa. Una vegada seca, el següent pas va ser fer servir les aquarel·les per fer un ratllat amb diferents tonalitats, la idea era crear uns colors transparents.... Una vegada seca vaig voler seguir amb les transparències posant paper vegetal blau de piquets  com el fons de les tapes i abans d'enganxar-ho sobre part del fons fet amb aquarel·les vaig grapar fil negre formant cercles.

Per últim vaig segellar un dels ocells del Tim Holtz en paper d'aquarel·la amb tinta negra stazon i el vaig pintar amb retoladors. Una vegada fet el vaig enganxar sobre el fil. Per tancar-la vaig fer servir una pinça de color lila.

I aquest és el resultat.


Espero que us agradi!!
Ara la llibreta ja la tinc....a veure quan m'animo i començo....

També et pot interessar...