Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Fet a ma. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Fet a ma. Mostrar tots els missatges

divendres, 5 de maig del 2017

Alícia al país de les meravelles

Un post diferent dels d'scrap, però tenia ganes d'ensenyar-vos els dos objectes que vaig fer per la representació d'Alícia en el país de les meravelles.

Vaig poder fer el barret del Barreter boig i el rellotge del Conill, va ser un bon repte per a mi, em va agradar molt fer-ho i el resultat va ser força bo.

El barret el vaig fer amb cartró i feltre. Per decorar-ho vaig fer servir troquels, lluentons, cintes...






El rellotge el vaig fer amb cartró, cartolina i pintat en daurat.


Tant pel barret com pel rellotge vaig fer servir silicona calenta per enganxar les parts.
La representació va ser un èxit!!
Espero us agradi!

dimecres, 22 d’abril del 2015

Preparant Roses...

Demà serà Sant Jordi festivitat de Catalunya plena de llibres i roses... és un dia molt especial. Aquest any hem preparat a casa unes roses de feltre per regalar a les professores de l'escola.
Espero que els hi agradi!



dijous, 19 de març del 2015

Fet a ma!

Aquest cap de setmana l'he fet servir per fer algunes coses que normalment no acostumo a fer i per cert que no m'han quedat gens malament.
La primera ha sigut un gerro utilitzant un pot de mongetes cuites.... he reciclat i li he donat una nova utilitat. Com m'agrada fer aquestes coses!


Després em vaig atrevir a fer unes flors i uns cors per posar a dintre d'aquest gerro. Tant les flors com els cors els vaig fer de feltre, amb silicona tant freda com calenta i per aguantar-les vaig utilitzar els pals que es fan servir per les broquetes...
Tot un repte!



Espero que us agradi!

També et pot interessar...